2016. július 3., vasárnap

Winter is Coming - Trónok Harca


Szeretitek a Trónok Harcát? Én imádom. Pár hónapja talán készítettem ezeket a kis tárgyakat. Elfelejtettem feltenni őket a blogba, és most jutottak eszembe, mivel már a hatodik évadnak vége és nem lesz újabb rész nagyon-nagyon sokáig így eléggé szomorú vagyok. A könyveket is olvastam és remélem idén kijön az új könyv is :)
Két könyvjelző, egyik Lannister a másik Targaryen és persze egy Stark párna. 
Nekem rengeteg kedvencem van, mindenki eléggé erős karakter és nehéz választani, mégis talán a Starkok a legnagyobb kedvenceim. Nektek?
Nem nagyon használom a könyvjelzőket mivel leginkább e-bookokat olvasok és néha hangoskönyveket hallgatok, mert akkor kettőt lehet egyszerre csinálni: könyv és keresztszem. :) 
Ti mit szoktatok olvasni? Én most a Vágy és Vezeklést olvasom, de még nagyon az elején vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése