2016. július 11., hétfő

Renato Parolin - Fiori Antichi 8 - Kész állapotban

Kész is van az RP mintám. 
 Így néz ki a végeredmény. Nagyon szerettem készíteni és szerintem nagyon mutatós is lett a végeredmény. Néha olyan jó ezeket a szimmetrikus mintákat hímezni, mert jót tesznek a szemnek :) 
 A kék virágokkal fejeztem be a mintát. Végigcsináltam a sötétzöld részeket, majd hagytam az utolsó fázist: a kékeket hátra, hogy ezzel a különleges szép kék színvilággal fejezzem be. Mondjuk a sötétzöld is nagyon nagy kedvencem volt ebben a mintában, egyedül a világoszöld volt egy picit antihős a szememben most.

Ilyen volt az utolsó fázis, mielőtt befejeződött volna. Innen már nem volt sok hátra. 
A vége az lesz, hogy ha minden igaz egy banner lesz ebből is. Nem hiszem hogy képnek szeretném látni a falon. De még bármi lehet. Fogok is neki a következő munkának, majd még jelentkezem azzal is :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése