2016. július 7., csütörtök

Renato Parolin - Fiori Antichi 8 - Első három nap haladása

 Itt egy újabb kis projekt. Szeretem Renato Parolin mintáit, viszont még nem sikerült elkészíteni egyet sem, na de majd most! Úgy döntöttem, hogy minden nap lefotózom az aznapi haladásomat. Eddig három kép készült, amit már érdemes is szerintem ide is felrakni, mivel már van értelme ennek a dolognak. 
 Egyelőre nagyon tetszik ez a minta és nagyon jól lehet vele haladni. Kevés színnel is nagyon mutatós dolgokat lehet kihozni. Szerettem volna most egy olyan mintát, ami nem olyan színes (ezért is nem használok csak 2 zöld színt, pedig az eredetiben nem így van). Lesz még két darab kék színű virág, amire kíváncsi vagyok hogy fogja adni magát. 
Harmadik napra már alakul a dolog, és annyira jó nézni, ahogy növekszik és egyre inkább alakul ki a dolog. :) Majd még jelentkezem a további fejleményekkel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése