2016. július 4., hétfő

Finishben a kis bagolylány


 Már lassan ez is kész van. Régebb kezdtem el, és most újult erővel nekifogtam még egyszer. Már nagyon kevés van hátra, főleg a kontúrozás, ami hamarosan meglesz. Igaz, nem nagyon szeretem ezt a munkafázist, de a kontúr nélkül nem teljesen kivehető a dolog, úgyhogy nem hagyhatom ki sajnos.
 Nagy örömmel fejezem be ezt, mivel nem sűrűn fordul elő velem olyan, hogy újra belevágok valamibe, amit anno abbahagytam valamilyen oknál fogva. Ez egy nagyon jó érzés. Már nem tudom az okát annak, hogy miért nem fejeztem be, hiszen nem volt hátra csak pár órányi munka vele, de valamiért mégsem sikerült akkor befejezni.
Nagyon aranyos a kis bagolylány. :) Kicsit túlzásba is esik, de nem baj mivel nagyon szeretem a baglyokat.
Ez itt egy szitakötő. Nem sokszor látok ilyen kis bogarakat és ezért le is fényképeztem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése