2011. július 30., szombat

Egy két dolog elkészülve

 Ebben a posztban aztán szinte minden lesz :) Először is itt van két kép keretezve. Ezek házilag lettek megoldva. :) Tehát a macskáim és a pipacsom. A pipacsos kép ferdén áll, de a hibát orvosoltuk azóta :P

 Aztán itt van valami aminek a neve mostantól Peony. :) Hát ezt én még ősszel kezdtem el, és hát nem fejeztem be végül. Még van belőle hátra jó sok, de nem tudom hogy be fogom-e fejezni valaha is. Olyan nagy boldogsággal kezdtem neki, de aztán eltettem, nem kellett. Most meg megint nem tudom, hogy mi van. Most ezen ügyködök, és a karácsonyi abroszon. 
 Ezeket valamelyik nap készítettem el. Az egyik már készen volt, talán meg is mutattam, de még három társa váratott magára. Aztán összeszedtem minden erőmet, és egy óra alatt kész lettek, körül-belül. 

 Itt pedig két virág. :) Imádom mind kettőt. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése