2011. augusztus 7., vasárnap

Ajándék

Egy kedves barátnőmnek készültek ezek az ajándékok. Még készült valami, de sajnos elrontottam a kivágást, túlságosan siettem. A zöld üdvözlőlap is szépen el lett rontva, de aztán apukám valamit javított rajta. Utálom az utómunkát. Amikor már kész van a hímzés, akkor még kell bajlódni az "összeszereléssel". Igaz, hogy az anyagon levő dolgot csak "úgy" nem adhatod oda.

Aki majd kapja, az nagyon szereti Egyiptomot, azt hiszem :) A minta nagyon tetszett, igaz a színeken változtattam. Nem akartam olyan élénk pirosat, és világos kéket, mert az már kész román zászló. Úgyhogy változtattam. A szélén pedig még kellett volna sárga a fekete x-ek közé, de az meg engem a darázsra emlékeztet, ami meg brrr. Gusztustalan. Na de akkor ez egy nagyon személyre szabott átalakítás volt. :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése