2011. július 11., hétfő

Rural Charm [6] KÉSZEN!!

 Kész van a Rural Charm :)) Annyira de annyira örülök :)) Hát régen mutattam róla képet mindenesetre. Úgy egy hónapja. Akkor még nem voltam csak a sündisznónál, és a kék lepkénél alul. Nem mondom voltam holtpontok, hetekig nem készült 1-2 x-nél több. De az utóbbi négy napban belehúztam, és tegnap este be tudtam fejezni. Most ki van mosva, kivasalva, kikeményítve. Már alig várom hogy egy egyszerű keretben a falon láthassam. Életem eddigi legnagyobb munkája. És kész :) Áprilisban kezdtem el, egy két héttel hamarabb is be tudtam volna fejezni, de mindegy, így tökéletes.
 Itt van a kis bagoly, alatta a gyönyörű aranysárga gabona közt az egérke :) Imádom a szép sárga gabonákat. 
 A kis nyuszi, a sárga árvácskákkal körbevéve. 

És még két kép :)
Hát már neki is kezdtem egy másik munkának, jóval könnyebb, egyszerűbb, és gyorsan fog elkészülni, már egy negyede kész is van. Majd mutatok róla képet, Annyit előjáróban, hogy cicás. :)) 

4 megjegyzés:

  1. Hello! Gracias por su visita! Sus obras son hermosas! ¡Felicitaciones! Besos!

    VálaszTörlés
  2. Szia!!Én is nagyon keresztszemes fan vagyok!!!
    Nagyon szép a munkád dícséretes!!!Elkérhetném a színmintáját a képednek?? előre is köszönöm!!!
    esztella004@gmail.com
    Ha esetleg kellene vmilyen minta csak szólj hátha tudok segíteni!!!

    VálaszTörlés
  3. A kódot elküldtem és fel is tettem az oldalra. :)

    VálaszTörlés