2013. január 7., hétfő

Rhapsody in Grey

 Idei első hímzésem. Még nagy kedvel, szorgalommal készítgetem, nem tudom meddig marad meg ez a hátszél, de jól jön :) Most van szabad időm bőven, így hát nem vesz el az időmből a munka.
Az hogy mi lesz majd belőle nagy kérdés. Maximum párna, de az is lehet hogy táska. Kéne egy táska, de lehet hogy az nem ez lesz, hanem már szemezgetek más mintákkal. Amúgy sem tudnám a táskát megvarrni, a párnát már igen, hiszen az pofon egyszerű és már varrtam olyant. A minta hatalmas, és lehet életemben először olyant csinálok, amit még soha, nem hímzem ki csak felét, de lehet hogy teljesen elkészítem, ezt még nem tudom, nem döntöttem még el. De legyen meg bár a tervezett fél minta, azzal is lehet már kezdeni valamit. Csak úgy túl nagy egészében, és unalmas lesz. :D Hihetetlen még számomra, hogy keresztszemezek, és ilyen sokat, hiszen mostanában eléggé ritkán vettem tűt a kezembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése