2013. január 12., szombat

Paradise field [új] és egy folytatás

 Itt egy újabb munka, pipacsokkal, és sok-sok szép dologgal. Én nagyon szeretem az ilyen képeket, de itt van a haladásom egy sokkal másabb dologban.
 Ha nincs kedvem a színes képhez, akkor böködöm a szürke-lila variációt. Kicsit talán meg is bántam, hogy belekezdtem, nem nagyon foglalkoztam vele az elmúlt két napban, de majd hamarosan. Azért haladtam, nem? :) És elnézést, de ilyen gyűrött mindkettő anyag. Ez van.
Ja és még egy dolog. Ha olvasol engem, légyszi írj valami kommentet, egy mosolygós smiley is megteszi, csak lássam, hogy az alatt az x látogató alatt bújik-e meg valaki. Köszi :) Tudom én sem vagyok egy kommentelő király, de majd megpróbálkozok javítani a tendencián. :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép mindkettő. ÉS legyen nagyon boldog az új éved! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a pipacsot, nagyon. Én is ritkán kommentelek, arra már nincs nagyon idő. De megnézem minden bejegyzésedet. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm. Nagyon jó érzés, ha valaki kommentel a bejegyzéseim után :)

    VálaszTörlés
  4. Leálltál a spanyollal? :/ Pedig pont szerettem volna kérdezni tőled hogy tudsz-e ajánlani könyvet egy teljesen kezdőnek?
    Egyébként itt a tavasz, hátha új erőre kapunk a varrást illetően.
    Legyen szép napod!
    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem álltam le, csak nincs kedvem blogolni róla. Itt láthatod hogy a lingq oldalon megint aktivkodok, régebb volt 1500 szó most már majdnem 2000.
      Én megvettem a Könnyen gyorsan spanyolult Dr. Király Rudolftól, abból nézegettem dolgokat, gyakorolgattam. Ajánlom még a PONS 3 hónap alatt megszólalni c könyvet.
      De én nem könyvekből tanultam, inkább hanganyagokból, az szerintem 100 szor hatásosabb. A Pimsleurt ajánlom. Hihetetlenül gyorsan meg lehet tanulni "beszélni". Ha még valami részlet érdekel kifejtem :))
      Jha és a hímzés van leállva nagyon, elő se vettem már rég... :S

      Törlés
  5. De jó, köszi hogy válaszoltál! :)
    Akkor megszerzem a Király Rudolfos könyvet, ahogy nézegettem szerintem még az Elo kezdő is jó. Na,ha elkezdem majd megírom hogy hogy haladok.
    Köszönöm szépen, aztán jó pihenést neked, nemsoká úgyis hétvége van! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jó anyag fontos, de azért oda is kell mellé állni rendesen. :) Jó tanulást. Egy pofon egyszerű nyelv a kezdetekben :)

      Törlés