2016. június 14., kedd

A visszatérés. Vásárlás. 25 éves évfordulóra kép


Visszatértem ide. Máris hoztam egy újdonságot, ezt a szüleim 25 éves házassági évfordulójára hímeztem, ami még nem jött el, majd később lesz csak. De nekem már megvan ez az apró kis ajándék, csak még azt kell kifundálni hogy mi lesz a végső formája neki. Bannerben és képben gondolkodom, majd megválik, van idő addig.


A minta nekem nagyon tetszik, egyszerű és nagyszerű, nagyon mutatós mégis relatív rövid idő alatt el lehet vele készülni. Remélem tetszeni fog majd nekik, ha megérjük :)

Vásároltam pár fonalat és egy barnás anyagot, majd a következő kis projectekhez. Nagyon boldoggá tud tenni a látványuk, pedig nincsen olyan rengeteg belőlük, mégis nagyon örülök nekik. A kék és a barna most eléggé túlsúlyban van, de most ezekkel akartam kicsit bővíteni a készletet. 

A visszatérés nagyon jó érzés, bár nem tudom meddig maradok aktívan itt és mikor fogok újra jelentkezni, de úgy gondoltam, hogy miért is ne tegyem közzé ezt a bejegyzést hosszú idő után. 

Legyetek jók és ha olvassátok a blogomat akkor légyszi jelezzétek kommentben. Köszi :)

2 megjegyzés:

  1. Ha ilyen szépséggel térsz vissza, akkor csak maradj is sokáig. Biztosan örülnek majd a szüleid neki :-) nagyon szép színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Remélem tényleg örülni fognak neki majd :)

      Törlés