2014. május 26., hétfő

Írásos hímzés

Kicsit elkezdtem érdeklődni az írásos kézimunkák iránt, bár még nem sok mindent olvastam róluk, de én nagyon szépnek találom őket.
Már nagyon rég "csak" keresztszemeset csinálok, ha csinálok, és néha olyan jó lenne visszamenni a régi, laposöltéseshez, vagy egy ilyen új hobbiba belekezdeni, sőt még a szalaghímzés is jó mókának tűnik.
Mintát az írásoshoz nem könnyű beszerezni, főleg a Fürge Ujjakba láttam, néhány szám megvan nekem, majd megnézegetem őket. A technikát nagymamámtól meg is tudnám tanulni, vagy ha nem akkor az internetről ellesném, nem hiszem hogy olyan nehéz lenne.
Na itt van még ez a kép is hogy ti is gyönyörködjetek benne, milyen szép is ez a hímzésfajta. :)
A képeken természetesen nem az én munkáim láthatók :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése