2012. január 22., vasárnap

London - Hölgy [3]

 Sajnos még mindig nincs készen :S De azért már van egy kis haladás, a majdnem húsz napos melóból. :D Most már csak a lábacskáját, az esernyőt, a London feliratot és a kontúrozás maradék részét kell elkészíteni, s már jöhet is az újabb. :)
 Itt látható, alul, hogy mit is haladtam mostanában, a kék részt nagyon de nagyon nem szerettem. :S De most a lábánál tartok, jön a cipő s aztán már az esernyő hamar fog elkészülni remélem. Februárban már valami másba szeretnék belekezdeni.
A napokban elkészítettem a Picasawebes albumaimat, itt lehet őket megnézni, vannak benne minták. Ezentúl minden mintát oda töltök fel, de azért hagyom még a régieket az oldalon.

1 megjegyzés:

  1. Szia Anne!
    Nagyon szép ez a kép, nekem is be van tervezve hogy valamikor nekiállok. De annyi minta van amit kiszeretnék varrni és annyival kevesebb az idő rá :/
    Egyébként a Picassával vigyázz, nekem is volt már bajom ezzel. Jobban jársz szerintem ha csak a kész képeket teszed fel, és akinek szüksége van a mintára majd ír neked hogy küld el. Ez csak egy tanács volt, nem muszáj megfogadni!
    Nézz be hozzám, ha van kedved:
    www.katyakeit.blogspot.com

    Élvezd ki a maradék néhány órát a hétvégéből! :D
    Kátya

    VálaszTörlés