2011. április 22., péntek

Rural Charm [4]

 Megint haladtam csak valamit. :) Most már a képek is egy kicsit jobbak, vagyis utólag meg lettem módosítva. Most főleg a kép középső részét alakítgatom napról-napra érzékelek valamennyi haladást. :)  

 Imádom az ilyen fotókat, :)
 Nos itt van az a terület, amire összpontosítottam a héten, és hát haladgattam azt hiszem. Természetesen a húsvéti sütés főzés időszakában nincsen éppen annyi idő rá, mint amennyit szeretnék, de mégis több, mint iskola időben, amikor már csak 1-1,5 órát tudok maximum ráfordítani, de általában az egy óra elég jó időnek mondható. 

2 megjegyzés:

  1. Szépen haladsz és nagyon vidám, színes lesz majd a végeredmény.
    Kinagyítottam a képeidet. Nem látom jól, de nekem úgy tűnik, hogy hol az egyik, hol a másik szál van az x-eiden felül. Úgy lesz szép egyenletes a hímzés, ha mindig ugyanúgy állnak az x-ek. De lehet, hogy csak rosszul láttam. Azért gondoltam szólok, ha nem haragszol érte. Mikor xszemezni kezdtem én is úgy csináltam, ahogy jött:-DD

    VálaszTörlés
  2. igen gondolom, hogy mire gondolsz :DD Hát néha (vagy gyakran) nem érdekel hogy hogyan csak éppen xszemezzek valamit. :)
    És köszi hogy írtál, minden nap olvasom a blogodat és nagyon szépeket láttam ott :)

    VálaszTörlés